jueves, 3 de abril de 2008

avión a pilas


El constructor aeronáutico de EEUU Boeing anunció este jueves en su centro de investigación de Ocaña (Toledo) que a principios de año hizo volar un avión propulsado por una pila de hidrógeno, por primera vez en la historia de la aviación. Voló 20 minutos a 1.000 metros de altura.
Las pilas de hidrógeno producen una combustión sin llama de alta eficiencia energética y que solo producen de residuo vapor de agua y calor.
El vuelo fue limpio y silencioso.
Aún tiene que pasar tiempo para que esto llegue a escala de vuelos comerciales, pero es un comienzo estupendo. Es una buena noticia.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Ola, paréceme un blog moi bo, aínda que a autora debería apostar polo galego como idioma, para facelo máis tenro, para que o identifiquemos máis co noso país e motive máis aos galegos e galegas a coidar o lugar no que vivimos.

Noraboa en calquera caso
Unha dos Vilares

Anónimo dijo...

Resposta da autora ó comentario anónimo:
As veces escribo en galego, pero paréceme moito limitalo á que soamente os poidan ler os galegos, sei por comentarios que o le outra xente que non é galega. O que quero é que o lea a maior parte da xente.Pero tomo nota e procurarei facer mais post en Galego.
A Autora